Ο κόσμος είναι θέατρο, αλλά η διανομή των ρόλων είναι χάλια.


Ο κόσμος είναι θέατρο, αλλά η διανομή των ρόλων είναι χάλια.

Πρέπει να παίζει κανείς πάντα τίμια, όταν έχει καλό φύλλο.


 Η δουλειά είναι το καταφύγιο των ανθρώπων που δεν έχουν να κάνουν τίποτε άλλο.



Δεν μου αρέσει να μου δίνουν συμβουλές. Μπορώ να κάνω και μόνος μου λάθη.
 Το να ζεις είναι το σπανιότερο πράγμα του κόσμου. Οι περισσότεροι απλώς υπάρχουν.


Αγάπησε τον εαυτό σου και θα είναι η αρχή ενός ισόβιου ειδυλλίου.


Η καρδιά είναι φτιαγμένη για να ραγίζει.



Όλες οι ατάκες που παρεμβάλλονται μεταξύ των εικόνων ανήκουν στον πιο αγαπημένο αμφισβητία Oscar Wilde, ο οποίος σύμφωνα με αυτό το άρθρο είναι και ο καλύτερος δημιουργός αφορισμών. Προσπαθώ να αποφεύγω όλους τους -λιγότερο ή περισσότερο- πεσιμιστές διανοούμενους, αλλά ο Oscar Wilde έχει έναν κυνισμό ανάμεικτο με χιούμορ που τον κάνει ακαταμάχητο, τουλάχιστον για μένα. Νομίζω ότι πράγματι το τελευταίο -και εικονογραφημένο- ρητό του "We are all in the gutter but some of us are looking at the stars" (Όλοι ζούμε στον υπόνομο, μα κάποιοι από μας κοιτάνε τα αστέρια) ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα. Και είναι μια αναλαμπή θετικής σκέψης στην καθημερινότητα μου τις τελευταίες μέρες. Διαβάζω το έργο του Irvin D. Yalom Η Θεραπεία του Σοπενάουερ τις τελευταίες δύο βδομάδες και η μηδενιστική λογική του Σοπενάουερ (βλ.συνοπτικά η ζωή είναι ένας ατέρμονος πόνος) άλλοτε με ρίχνει ψυχολογικά, άλλοτε με κάνει να απορώ και άλλοτε να θυμώνω (από τα χέρια μου το βιβλίο όμως δεν πρόκειται να το αφήσω!).

Να περνάτε όμορφα!

F.

ΥΓ: Εντάξει, οι φωτογραφίες δεν είναι σχετικές με τις ατάκες ή τον Oscar Wilde γενικότερα, αλλά υπήρχε υπερβολικά πολύ black & white υλικό συσσωρευμένο στην μνήμη του υπολογιστή μου!




0 comments:

Post a Comment

Leave me a comment!

 

Meet The Blogger

Full-time daydreamer writing about fashion, love, food, traveling and beyond.