Τα Μη Μεταφράσιμα Ημερολόγια: Μέρος Πρώτο



Στο σουπερμάρκετ

Την πρώτη φορά που μπήκα σε σουπερμάρκετ στο Germersheim αισθάνθηκα σαν παιδί που το αμόλησαν σε παιδική χαρά: τα 2/3 ενός συμβατικού γερμανικού σουπερμάρκετ περιέχουν κάθε πιθανό συνδυασμό σοκολάτας και υδατανθράκων. Σαν να λέμε επαγγελματίες στα (ανθυγιεινά) σνακ –το αποκορύφωμα ήταν τα αναψυκτικά Hello Kitty και η ειδική έκδοση των Pringles (ή ενός παρόμοιου wannabe προϊόντος) με όνομα Sirtaki και γεύση zaziki (τζατζίκι, λέμε!). Εκεί ήταν που υποσχέθηκα στον εαυτό μου να αρχίσω να κυκλοφορώ μονίμως με φωτογραφική μηχανή στο χέρι για να απαθανατίζω όλα αυτά τα αξιομνημόνευτα στιγμιότυπα.

Στη συνέχεια ανακάλυψα ότι τα πάντα στα γερμανικά σουπερμάρκετ είναι συσκευασμένα, από το τυρί του τοστ μέχρι το κρέας. Με ποιο δικαίωμα μου στερούν τη χαρά να τεμαχίζω μόνη μου τα φιλέτα κοτόπουλου –και τα δάχτυλα μου μαζί; Μετά είδα ότι τα λαχανικά τουλάχιστον μπαίνουν ολόκληρα στο καλάθι της νοικοκυράς και ησύχασα (βάλε και ένα κουτί χανζαπλάστ κυρ Μιχάλη!)

Επίσης, η μαμά μου πρέπει πλέον να νομίζει ότι είμαι αλκοολική καθώς όλα μου τα σχόλια ήταν του τύπου «υπάρχουν μάρκες αλκοολούχων που δεν αναγνωρίζω», «ουάου, αυτό είναι το μεγαλύτερο μπουκάλι σανγκρίας που έχω δει ποτέ», «έχουν μπύρα με εσπεριδοειδή και κεράσι και χωρίς αλκοόλ και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς», «κοίτα τι ωραίο μπουκάλι Jack Daniels» ή «μέχρι και Ούζο 12 έχουν» (πόσο πιο κλασσική γραφική Ελληνίδα;). Με παραδέχτηκε, όμως, όταν της ξετρύπωσα μπίρες Paulaner μέσα σε ένα τεράστιο χώρο –φανταστείτε την αποθήκη του ΙΚΕΑ αλλά με μπίρες.

Για το τέλος του σημερινού μου ποστ άφησα τα γιαούρτια. Προσωπικά, υπερλατρεύω το γιαούρτι, αλλά το τρώω πάντα στην απλούστερη μορφή του –όχι κομμάτια μάνγκο/ γκουαρανά/ μπισκότου σοκολάτας για μένα, παρακαλώ! Όταν, λοιπόν, βρέθηκα μπροστά στο τμήμα με τα γιαούρτια έπαθα σοκ, σύγχυση και μελαγχολία μαζί: τόσα γιαούρτια και όμως κανένα απλό! Όλο περίεργα είδη, Quark, ρευστά κατασκευάσματα και γιαούρτια-επιδόρπια που μόνο από βιβλίο της J.K. Rowling θα μπορούσαν να είχαν ξεπηδήσει. Γι’ αυτό και μου πήρε περίπου δέκα λεπτά να αποφασίσω τι ήθελα.

Έτσι συνειδητοποίησα ότι αρχικά τα ψώνια στο σουπερμάρκετ θα μου παίρνουν περισσότερο χρόνο από το συνηθισμένο αλλά θα έχει ενδιαφέρον να δοκιμάσω νέα πράγματα και να εντρυφήσω σε μια νέα καταναλωτική νοοτροπία.

Για περισσότερα (και πιο ουσιαστικά) νέα αναμείνατε στις οθόνες σας!

F.



0 comments:

Post a Comment

Leave me a comment!

 

Meet The Blogger

Full-time daydreamer writing about fashion, love, food, traveling and beyond.