Τα Μη Μεταφράσιμα Ημερολόγια: Μέρος Τρίτο


Είχα προγραμματίσει να γράψω για εκτεταμένες μπιροποσίες, γερμανικές πάμπ και για το πώς έξι Έλληνες τριγυρίζουν στο Germersheim αργά το βράδυ τραγουδώντας Παντελίδη, αλλά μου προέκυψε κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον και σημαντικό: η πρώτη μου επίσημη μέρα στο πανεπιστήμιο (η οποία, σημειώστε, δεν έχει φτάσει ακόμη στο αίσιο τέλος της.)

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν μιλάω για την πρώτη μέρα μαθημάτων, αλλά για την πρώτη μέρα της εισαγωγικής βδομάδας, κατά τη διάρκεια της οποίας γίνονται ομιλίες καλωσορίσματος, διαλέξεις-παρουσιάσεις σχετικά με το αντικείμενο των σπουδών μας, ξενάγηση στο χώρο του πανεπιστημίου, τις τοπικές πάμπ, προβολή ταινίας, ομαδικό πρωινό, καφές με γλυκίσματα και το πρώτο φοιτητικό πάρτι (το οποίο εδώ λέγεται disco. Ναι, σωστά διαβάσατε, disco.)

Φτάνοντας λοιπόν σήμερα το πρωί στο χώρο του πανεπιστημίου, μικρές κόκκινες τσαντούλες καλωσορίσματος περίμεναν όλους τους ενθουσιασμένους και συνάμα αγχωμένους πρωτοετείς. Εδώ βλέπετε το περιεχόμενο της δικής μου!


1.      Η περιβόητη κόκκινη τσαντούλα (ή ένας τρόπος για να ξεχωρίζετε τους πρωτοετείς από μακριά).
2.      Ενημερωτικά φυλλάδια από το πανεπιστήμιο, την πόλη και το σύλλογο διερμηνέων και μεταφραστών.
3.      Σημειωματάριο και στυλό για τους επιμελείς.
4.      Apfelschorle –χυμός μήλου με ανθρακικό, μια υπέροχη τοπική αηδία που δεν έχω καταλάβει ακόμη γιατί την καταναλώνουν σε τέτοιες ποσότητες.
5.      Μπισκοτάκια σοκολάτας.
6.      Ζελεδάκια -Haribo macht Kinder froooh und Erwachsene Ebensooo!
7.      Κάτι που μοιάζει με φακό τσέπης. Αυτό μάλλον είναι για τους πολύ διαβαστερούς, αυτούς που θέλουν να διαβάζουν και το βράδυ αλλά να μην ενοχλούν τον συγκάτοικο αφήνοντας τα φώτα ανοιχτά.
8.      Προφυλακτικό για τις κοινωνικές συναναστροφές τρίτου τύπου. Αν και προσωπικά πιστεύω ότι θα αργήσω να το χρησιμοποιήσω, καθώς οι δυσκολίες που έχω κατά την ομιλία της γερμανικής περιορίζουν δραματικά τη δυνατότητα μου να αυτοσαρκάζομαι και να γκομενίζω.

Μόλις έφυγε ο υδραυλικός και μου είπε gracias. Προφανώς μοιάζω και με Ισπανίδα.

Adios!

F.


0 comments:

Post a Comment

Leave me a comment!

 

Meet The Blogger

Full-time daydreamer writing about fashion, love, food, traveling and beyond.