A City Girl At Heart


Βρήκα το κραγιόν, τα σκουλαρίκια, τώρα και το μέρος που θα στεγάσει τις γεροντικές φιλοδοξίες μου. Βέβαια βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας, στη Μητροπόλεως άρα μάλλον είναι πιθανότερο να περνάνε από το μαγαζί τα ΜΑΤ παρά ερωτευμένοι…



Ναι, είμαι ρομαντικιά ψυχή και τη βρίσκω με τις βουκαμβίλιες στα στενά της Πλάκας.



Το απεικονιζόμενο ποτό ονομάζεται «αυτό που πίνει ο κύριος απέναντι». Αστειεύομαι! Στην πραγματικότητα είναι απλά παγωμένο πράσινο τσάι, αλλά αυτό μου είπε ο σερβιτόρος όταν το σέρβιρε. Για να μάθω να ρωτάω τι πίνουν οι άνθρωποι στα διπλανά τραπέζια και μετά να παραγγέλνω και εγώ το ίδιο.



Kudos στην υπέροχη φωτογράφο μου, την ξαδέρφη την Αναστασία, που με αφήνει να παίζω με τα γυαλιά της και να ποζάρω κάνοντας αυτοχειραψία.




When soul meets body? No, when the past meets the present.

F. 



0 comments:

Post a Comment

Leave me a comment!

 

Meet The Blogger

Full-time daydreamer writing about fashion, love, food, traveling and beyond.